Peatys Link Lube DRY 60 ml
- DRY verze je speciálně vyvinuté mazivo pro suché a prašné prostředí. (doporučováno od extrémně suchého až po mírně vlhké).
Jedná se o speciální směs více druhů vosků a emulze na vodní bázi. Vosk je nejlepším mazivem do suchých prašných podmínek.
Při správné aplikaci vytvoří uvnitř dílků řetězu a uvnitř článků a rolen odolný stále kluzký povrch a přitom je suchý na povrchu natolik, že se minimalizuje zachytávání prachu a špíny.
Vosk také vyplní volné prostory a zamezí tak pronikání nečistot. Snižuje také hlučnost a vybrace řetězu.
Díky použití emulze se rychle nanáší, proniká do všech záhybů a následně rychle vyschne a vytvoří celistvou vrstvu - viz video https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=wj2IAntTcPA&feature=emb_logo
Speciální vícesložková formule ze špičkových vosků se velmi dlouho vyvíjela v laboratoři a byla testovaná na nejdrsnějších tratích.
Klíčové vlastnosti:
- revoluční profesionální vícesložkové mazivo na řetěz a pohon kola do suchých povětrnostních podmínek. Efektivní, rychle působící a důkladné. Se svěží vůní :-)
- je bilogicky odbouratelné
- extra nízké tření řetězu a pohonu
- při lubrikaci zároveň čistí
- redukuje vibrace a napětí řetězu
- odpuzuje prach a nečistoty
- chrání před vlhkem a korozí
- snižuje hluk vydávaný pohonnou soustavou
- svěží vůně :-)
Balení 60 ml lahev s ve víčku integrovaným dávkovačem
Ideální postup aplikace pro dosažení maximálního účinku:
Pozor při první aplikaci je velmi důležité, aby povrch i vnitřní části řetězu byly čisté a suché. Jen tak je možn maximalizovat fungování směsi vosků proti prachu a nečistotám.
- vyčistěte pohonnou řetěz a pohonnou soustavu kola kvalitním prostředkem na mytí pohonu (ideálně Peaty's Drivetrain Degreaser)
- důkladně propláchněte vodou
- nechte maximálně okapat vodu, oschnout, nebo otřete hadříkem tak mnoho vody, jak je možné
- protřepejte důkladně Link Lube DRY a poté otevřete dávkovač ve víčku
- aplikujte Link Lube na řetěz (stranu, která je v kontaktu s převody) při současném pomalém pohybu klik a řetězu v protisměru jízdy (u ebiků to většinou nejde - musí se mazat ve stojanu s otáčením ve směru jízdy).
- nechte chvilku působit a poté cca 15-20 vteřin protáčejte řetěz točením klik, aby se Link Lube DRY lépe dostal dovnitř článků. Díky světle modré barvě maziva, lehce uvidíte jak se rozmisťuje.
- pokud jste aplikovali příliš maziva, neotírejte jej, ale otáčejte dál a řaďte převody tak, aby se mazivo rozmístilo rovnoměrně také po zubech kazety.
- nechte dobře proschnout - mazivo je nejdříve viditelné - světle modré a postupně se mění ve zcela čiré (vodní emulze se odpařuje). Pro urychlení můžete nechat vystavené přímému slunci. Délka vstřebání záleží na vnějších podmínkách. Při teple a suchu je to extra rychlé, při zimě a vlhku pomalejší. https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=wj2IAntTcPA&feature=emb_logo
- při prvním použití Link Lube na více použité řetězy si můžete všimnout, že řetěz "ztmavne" -není to nic špatného. Je to jen důsledek působení Link Lube, který vyplavuje nečistoty hluboko zevnitř řetězu. Pokračujte v ježdění a opakovaném používaní Link Lube, řetěz se brzy vyčistí a opět zaleskne.
Pozor - neaplikujte LinkLube kontaktní plochy brzd - brzdové kotouče, brzdové destička a špalky.