Dartmoor Hornet Pro
Chceš elitní pevný rám na drsné enduro, freeride, downhill, skoky, dropy či bikepark? To je nový Hornet Pro.
Díky množství inovací je to jeden z nejlepších hardcore pevných rámů současnosti. Jeden z nejpopulárnějších rámů posledních let přináší množství vylepšení, novou a extrémně odolnou konstrukci a vychytanou geometrii. To vše vám umožní si vychutnat jízdu na ještě větší obrátky.
Nová hlavová trubka je připravena nejnovější generaci vidlic s 1,8" tapered krkem a 68-69 mm korunkou.
Geometrie počítá s použitím jak na 27,5" kolech (až do šířky 2.8"), tak jako mullet (vpředu 29" a vzadu 27.5").
Počítá se s použitím vidlice 140-180 mm a koutoučem až 203 mm.
.
- Extrémně odolný a univerzální - pobere pneumatiky až do šířky 27.5 x 2,8.
- Rám je vhodný nejen pro extrémní enduro či freeride, ale díky vychytané geometrii i pevný downhill.
- Vyrobený ze speciálně zeslabovaných a tepelně upravovaných trubek ze slitiny AL 6061-T.
- Je lehký a tuhý v záběru, s rychlým startem a výbornou kontrolou v zatáčkách.
- Zadní stavba s pevnou osou 148x12 mm poskytuje bezkonkurenční tuhost a odolnost.
- Konstrukce a geometrie počítá s použitím jak na 27,5" kolech (až do šířky 2.8"), tak jako mullet (vpředu 29" a vzadu 27.5") - (záleží na systému měření výrobce pneumatik - doporučujeme předem ověřit. Někteří výrobci měří odlišným zplůsobem)
- Offsetové zeslabování dolní rámové trubky pro větší tuhost v záběru.
- Hlavová trubka je připravena nejnovější generaci vidlic s 1,8" tapered krkem a 68-69 mm korunkou.
- Doporučené hlavové složení: IS42/IS60 (například Dartmoor STORM) - výhodnější pro vidlice s vyšším zdvihem.
- Nový profil a tvarování zadní stavby poskytuje více prostoru pro převodníky a zároveň pro širší pneumatiky.
- Konstrukce středové partie má sloty na ISCG-05 a je připravena na středy Euro BB 73 mm.
- Tapered hlavová trubka a speciálně hydroform tvarovanou dolní trubkou společně tvoří výrazně odolnější spoj u hlavy než je standardní spojení s navařenými gussety. Navíc je design i čistší a elegantnější.
- Gusset spoje zadní stavby kolem sedlové trubky a nové patky.
- Nová agresivnější geometrie (delší horní rámová trubka, níže položený střed)
- Zadní stavba nyní poskytuje prostor pro ještě širší pláště a více prostoru pro převodníky (maximální počet zubů 36T)
- Upravená hlava "tapered" umožňuje použití vidlic s normálním rovným krkem tak s "tapered" krkem
- Pro sedlovku: 30,9 mm (objímka 34,9)
SPECIFIKACE:
- Velikosti rámu: Small, Medium, Large, XL
- Doporučeno pro kola průměru: 27.5" or 27.5"+
- Doporučený zdvih vidlice: 140-180mm
- Rozteč náboje x osa: 148x12mm (boost)
- Doporučené hlavové složení: IS42/IS60 (Dartmoor STORM)
- Střed: BSA/ISO 73mm
- Čepy brzdy: PM 160mm
- Max. velikost kotouče brzdy: 203 mm
- Max. šířka pneumatiky: 27,5" kolech (až do šířky 2.8"), tak jako mullet (vpředu 29" a vzadu 27.5") (záleží na systému měření výrobce pneumatik - doporučujeme předem ověřit. Někteří výrobci měří odlišným způsobem )
- Není kompatibilní s přesmykačem.
- Průměr sedlovky: 30.9mm
- Průměr objímky sedlóvky.: 34.9mm
- Váha: 3,1 kg
Geometrie viz. obrázek
HT=Head angle= úhel hlavové trubky, Seat angle = úhel sedlové trubky, Top Tube = délka horní rámové trubky, Chainstay/rear triangle = délka zadního trojúhelníku, WB=Wheel-base = rozvor kol, Fork offset = offset vidlice, BB Height - výška středu.